2013. december 23., hétfő

8. E.T.

Sziasztok! :)
Szombaton ott voltam a szegedi koncerten. Ááááááá, leírhatatlan!:D A közös kép még nincs fent, de reméljük, hamarosan felkerül!:D 
Addig is itt egy új rész. Én ezt vártam a legjobban!:D 
Noémi xx



E.T.
Végre én választok. Nagyon jó kis ötletem támadt, mind a dalt, mind a színpadképet illetően, amit meg is osztok a lányokkal és Szikorával. Mondjuk úgy, hogy kapok pár hátba veregetést, és őszinte „zseni” jelzőt.
Megfogadtatom a lányokkal, hogy senkinek se beszéljenek a produkciónkról, legyen mindenkinek nagy meglepetés. Mikor megkérdezik, miért, csak ördögien vigyorgom.
Elkezdünk gyakorolni Lacival és Timivel. Közben néha Dáviddal is egyeztetünk.
A lányokkal igyekszünk sokat törődni a rajongóinkkal, mert nekik köszönhetjük azt, hogy még mindig versenyben vagyunk – jobbik esetben…
Éppen egy kis ebédet dobunk össze Zsófival, mikor forgatni jönnek. Mivel a kaját nem lehet otthagyni a tűzön, ezért mi csak kikiabálunk, hogy főzünk. Mint egy varázsütésre, a kameraman már bent is van a konyhában, és veszi, mit csinálunk. Zsófival összenézünk, majd elnevetjük magunkat. Ilyen nagy szám manapság, ha az ember tud főzni?
Megkínáljuk az operatőröket is az ebédből, majd miután mi is megesszük a részünket, próbálni megyünk. Mint kiderült, azért jöttek forgatni, mert kint pár rajongó táborozott le – és nem, nem a ByTheWay közönségtalálkozójára jöttek egy nappal hamarabb. Generationerek állnak lent, ránk várva.
Felvisítok boldogságomban, majd félve a kamerára nézek, és elnevetem magam. Amilyen mázlim van, az ilyen pillanatokat be fogják vágni a kisfilmünkbe.
Lemegyünk a kb. 15 lányhoz, és beszélgetünk velük. Előkerül a már ismert Krisztike is, és, ha ez lehetséges, még jobban vigyorog, mint legutóbb. Miközben Kriszta a druszájával játszik, addig én a kislány nővérével beszélgetek, fotózkodok.
Sajnos nem sok időnk van, menni kell próbálni. Meg persze interjúzni. Bemikrofonoznak, leültetnek minket egy kanapéra, és beszéljetek!
-          Nagyon hálásak vagyunk a rajongóinknak, mert nélkülük nem lehetnénk itt. – mondom, tudva, hogy úgy is szóba kerülne ez a téma, így időt és fáradtságot spórolok meg. Milyen kis előzékeny vagyok. – Nagyon jól esik a támogatásuk, és szeretnénk nekik örömet okozni.
-          Nagyon sokat próbálunk, mert szeretnénk minél jobban teljesíteni. – teszi hozzá Zsófi mosolyogva. – És az ő szeretetük feltölt minket.
Pár óra próbálás után Lilla az orrom alá tol egy újságot. Talán a Blikket. Gyorsan áttanulmányozom, mit akarhat mutatni nekem, de nem kell sokat keresnem.
Szerelem az X-Faktorban?
Úgy tűnik, Szikora csapatai nem csak munkatársak. A három banda igen jó barátságot kötött, de lehet, hogy egyesek közt kicsit több is kialakult, mint barátság.
Szemfüles rajongók elkaptak pillanatokat, amelyekben a bytheway-es Olivér és a music generation-ös Noémi igen meghitten beszélget, esetleg csak bámul egymás szemébe. Néhol úgy tűnik, igen nagy a romantika, annak ellenére, hogy elvileg mindkettejük kapcsolatban van. Hogy mi lesz ebből? Valószínűleg hamarosan ki fog derülni, mivel az X-Faktor háza táján semmi sem marad titok.
Első reakció: nevetés. Második reakció: ez mi?! Mármint, hallottam már olyanról, hogy ha valaki ismert, akkor fűvel-fával összehozzák, de azért ez túlzás. És ezek a „pillanatok”. Egy rossz minőségű kép, amikor az első adás alatt Oli ölében ülök. Egy kép, amin igazából mind a három csapat rajta volt, de mi egymás mellett álltunk, és gondolom, a többieket kivágták. Aztán, mikor egyszer egy adás közben megöleltem, mert épp lejöttek a színpadról. Persze, az senkit se zavarjon, hogy a többieket is ugyan úgy megöleltem, és Krisztáék is ugyan úgy megölelték az összes fiút. Ez csak bulvár.
Nem szentelek neki sok figyelmet, két perc múlva a kukában van. Nem fogom ezen stresszelni magam.
Eljön a szombat. A szokásosnál hamarabb kezdenek neki a sminkünknek, mert ma nem egyszerű csilli-villi szemhéjpúdert meg rúzst kapunk. Ma egészen másképp festenek ki bennünket.
Szó szerint porcelánbabaarcot mázolnak ránk.
Hatodikként lépünk ma fel. Pont reklám után. Szuper.
Mindenki érdeklődve nézi az arcunkat, mi meg csak mosolygunk a bajszunk alatt. Nem áruljuk el senkinek, miért vagyunk így kimázolva.
Ya Ouval és Olival csinálunk egy képet, valamint lefényképeznek minket, négyüket. Megígértetjük Olival, hogy csak adás után rakja fel, aki bele is egyezik ebbe, ha kiírhatja, hogy „Az új Music Generation babák már kaphatók”.
A szokásos körök után Batánovics Lili kezd. Ma egész jó.
Utána jön Csordás Ákos. Ő is tök jó, egyre nehezebben találni kieső-esélyest (khm-khm, Tünde, khm-hkm).
A fiúk jönnek. Előtte sok sikert kívánunk nekik, de csak óvatosan, hogy megmaradjon a sminkünk. A Radioactiveot éneklik. Én nagyon élvezem, mert újonnan egészen szeretem ezt a számot, és a fiúk is tök jól előadják, bár a mentorok nem pont így látják. Alföldi egészen kritizálja őket.
A fiúk egy icipicit csalódottan jönnek le a színpadról, de mi megvigasztaljuk őket, hogy szuperek voltak.
Krasznai Tündéről, kérem, ne kelljen beszélnem.
Szabó Ádám az egyik kedvenc musicalem filmes változatából, a Hajlakkból adja elő a Zac Efronnak írt Ladies’ Choice-t. Szeretem ezt a dalt, de Ádám unalmasan adja elő. Maradjon a harmonikánál.
Mi jövünk. Miután elindul a kisfilmünk, mi kimegyünk, és a kis „hintákra” felülünk. Közben a filmünkben a főzés és a rajongók mennek. Felhúznak minket úgy 3 méterre, és a füstgépet is elindítják. A kisfilm végéhez közeledünk.

Izzadni kezd a tenyerem. Nyugi.
Elkezdődik az első pár ütem.
Babaként mozgunk. Én már az elején nagyon élvezem, főleg, mikor a szólóm jön. A you open my eyes résznél iszonytató gyorsasággal kezdek pislogni, miközben a fejemet „babásan” oldalra döntöm.
A refrénnél fejkoreográfiánk van, miközben tiszta ijesztő harmóniákat éneklünk, de mégis, szerintem az egész nagyon hatásos. Ez eddig a kedvencem, és nem csak azért, mert én találtam ki.
A „hinták” lassan leeresztenek minket, én pedig a szólómnál felállok. A lányok is sorban felállnak mellettem, és végül együtt kezdünk el „táncolni”. A végén az emberek sikítozni kezdenek, ami reméltem nem azt jelenti, hogy ilyen félelmetesek voltunk.

Beállunk egymás mellé, és izgatottan várjuk a mentorok értékelését. Először Tóth Gabi szólal meg.
-          Hú, lányok, hú…. hú… - neveti el magát. – Ezzel aztán levettetek a lábamról! Szerintem nagyon jók voltatok, ez egy nagyon jól összerakott produkció volt, talán az egyik legjobb, amit eddig az X-Faktor színpadán láttam, szóval gratulálok nektek, és a mentoroknak!
-          Tény, hogy egy nagyon jól megcsinált produkció volt ez. – folytatja Alföldi. – De maguknál is kicsit azt érzem, mint a ByTheWaynél, hogy egy kicsit elvesztek ebben a produkcióban, maguknál még talán annyi, hogy attól eltekintve, hogy semmi érzelem nem ült ki az arcukra, én úgy éreztem, hogy élvezték, és ez a fontos. – mosolyodik el a végére.
-          Hölgyeim, maguk kész, profi előadók! – mondja Geszti, mire a közönség fütyülni meg tapsolni kezd. – Én egyáltalán nem éreztem azt, hogy elvesztetek benne, szerintem annyi, hogy hihetetlenül profik voltatok, ez szerintem simán egy amerikai X-Faktorban győztes produkció lehetne. – a dicséretre elmosolyodunk. Elég furán nézhetünk ki a sminkünkben, mondjuk.
-          Lányok, én hétről hétre büszkébb vagyok rátok, mert bennetek meg van az X! Csak információként, az alapötlet Noncsié volt, szerintem ebből is látszik, mennyire hihetetlenül kreatív és tehetséges, és négyen tették tökéletessé ezt a produkciót, ami szerintem is világszám volt. – vigyorog Szikora úr, mi pedig válaszul visszavigyorgunk.
-          Music Generation. – jön fel Bence a színpadra. – Ez ütős kis produkció volt. – mondja, mire elnevetjük magunkat. – Szóval, ha jól hallottam, Noémi, te találtad ki a koncepciót? – kérdezi, majd elém tol egy mikrofont.
-          Igen. – válaszolok röviden, majd miután nem mondok semmit, nevetni kezdünk mind a négyen, Ben meg kicsit erőltetetten vigyorogni. Direkt szívatom be, hogy ne mindig engem kérdezgessen. Kriszta is hadd beszéljen!
-          Igazából ő találta ki, hogy mit adjunk elő, ezt a babás témát, meg úgy kb. mindent, szóval csak annyi, hogy a dalt nem ő írta. – mondja Kriszta, mire Ben megnyugszik.
-          Ha szeretnék, hogy a Music Generation továbbra is ilyen produkciókkal kápráztassa el önöket, akkor küldjék a MusicGeneration nevet a 1799-re, vagy üssék be a 09-es kódot a 0630-334-334-es számra! Lányok… - néz felénk, ami annak a jele, hogy mennünk kell lefele.
Miközben lemegyünk a színpadról, még integetünk a kamerának.
Mikor beérünk hátra, a fiúk lassan tapsolni kezdenek, ami végül tapsviharba alakul át, és mindenki beszáll, kivéve Danics Dórát, mert ő már a színpadnál van.
Péterffy Lili franciául énekel. Szerintem tök jó.
Bozsek Márk viszont most elég hamis, pedig az ő hangját nagyon szeretem. És ezt most ő is érzi, miután lejön a színpadról, csak azt hajtogatja, hogy ez hamis volt.
Előadunk egy közös produkciót is halottak napja alkalmából.
Az After X-ben Adél kikérdez minket a próbákról. Végre nincs kint a melle, mint a múltkor, mondjuk akkor Olivér édesen megoldotta. Szakadtunk is Adélon a háta mögött.

Már a Corvin felé tartva a kocsiban kezdjük lemosni magunkról a sminket. Kevés sikerrel, mert eredményül úgy nézünk ki, mint a pandamacik. Krisztával meg is egyezünk, hogy az új nevünk Pandamacik lesz. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó választás volt az E.T egyik kedvenc dalom.:P És nagyon tetszett hogy a lányok tök kreatívan oldották meg a fellépést is. <3 Hát igen az újságcikk.:D Nincs x faktor anélkül hogy össze ne hozzanak valakit valakivel a sajtóban.:D :D azért kíváncsi leszek volt-e valóság alapja.:P Még mindig nagyon imádom ahogy a mentorok mondják a véleményeket. Komolyan annyira olyan amit valóban mondanának::D Eh Adél le lett csöppet oltva.:D :D imádtam ezt a részt. várom a következőt. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom az E.T.t.:D Igen, X-Faktor, az új társkereső.ˇˇ Majd kiderül:D Adélról meg ne is beszéljünk...:'D

      Törlés
  2. Szia!
    még csak most találtam rá a blogodra, de máris elolvastam az összes részt. és őszintén elmondhatom, hogy nagyon nagyon tetszik amit eddig csináltál :) és már most nagyon izgatottan várom a folytatást :) remélem, hogy jön nemsokára!!
    viszont mondhatok egy nagyon kis kritikát? tudod, én jó ideig írtam f1-es fanficet és emiatt elmondható, hogy elég régi motoros vagyok ebben :)
    tehát, nem tudom, hogy ki hogy áll hozzá, de én nagyon szeretném, ha több párbeszéd lenne a töriben. mint már mondtam, nagyon tetszik így is, csak én kissé hiányolom az 'átlagos' hétköznapi történéseket, valamint azt, hogy részletezd, hogy mi történik 1-1 beszélgetés alkalmával. mert igazából azokból derülne ki, hogy mi kezd alakulni esetleg Oli és Noémi között, meg hogy hogyan lesznek egyre inkább jóban a szereplőid.
    és én nagyon nagyon szeretek elmerülni azokban a történetekben, amit olvasok, ahhoz pedig, hogy beleéljem magam még jobban, az kéne, hogy leírd a hétköznapokat is. nem tudom miért, de ez nekem egy picit hiányzik. meg persze a párbeszédek is.
    remélem, hogy ezen nem bántódsz meg, én tényleg csak építő szándékkal mondom/írom ezeket!!
    ha bármiben tudok segíteni, akkor kérlek szólj, mert nagyon szívesen teszem!!!
    illetve nagyon kíváncsian várom már a friss fejezetet!!!
    Puszi
    Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm!:D
      Előtte is írtam egy másféle fanficet, abba pedig egyszer egy "tapasztaltabb" író társam kicsit soknak találta a párbeszédeket, lehet, hogy amiatt próbálgatom még mindig csökkenteni ezek számát, de majd igyekszem megfogadni a tanácsod!:)
      Puszi
      Noémi

      Törlés
  3. Wááááá Noncsi ::DDD nagyon tetszett ez a rész is:::) én mindig mondtam, hogy te egy írónő leszel :D ha lehetséges, minél hamarabb tedd fel a következő részt! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáááá Evelin!:::DDD köszi:D igyekszem:::DDD <3

      Törlés