2013. december 13., péntek

5. Fire With Fire

Sziasztok!:) Új rész a láthatáron!:D 
Nektek hogy telik péntek 13.? Nekem elég rosszul...
Kommenteket mindig szívesen várok, így most is.:) 
Noémi xx


Vasárnap délelőtt, mivel csak a közös számot és a párbajdalt kell próbálni, viszonylag több időnk van, ennek örömére összeülünk páran filmet nézni, konkrétan mi, a ByTheWay, az MDC, Ani, Ákos és Péterffy Lili.
Vagy kétkilónyi popcorn van mindenhol, mindenki azt tömi magába, miközben alig találjuk a helyünket.
Én, Lilla, Lili, Ani és Zsófi a kanapén ülünk, Kriszta, Maykee, Boti és Ya Ou a lábunknál, Dani a Zsófi melletti karfán, Oli a mellettem lévő karfán, Sziki és Ákos pedig egy-egy karosszékben, mert ők élelmesek voltak, és azt foglalták le.
Mindenki fészkelődik, Oli többször is rám dől, én meg mindig visszalököm, aminek eredményeképp egyszer csak az én, Lilla és Lili ölébe borul, és onnan nézi tovább a filmet. Aztán megunja ezt a pózt (hogy a feje Lili ölében van, a lába meg lelóg a karfán), és megfordul úgy, hogy elterül mindannyiunkon, és az feje az én ölembe kerül. Elégedett mosollyal kényelmeskedik el, és folytatja a filmet. A végéig innen nem mozdul.
Én, ha unatkozok, akkor a haját birizgálom, amit először nem néz jó szemmel, majd eltűri. Ő Kriszta hajával kezd szórakozni, amit a lány el is néz neki.
Délután háromkor Anikó jelez, hogy ideje menni készülődni, s Zsófival együtt feláll, majd őt követik a többiek is (akik sikeresen le tudták szerelni magukról Olivért), kivéve én, mert közben Oli bealudt, és kómásan keresi a helyét úgy, hogy még mindig rám van mászva. Nemtetszésemet azonnal kifejezem.
-          Olivér, drága, szállj le rólam, légy szíves!
-          Nem, olyan jó párna vagy. – motyogja, miközben félő, hogy újra bealszik.
-          Olivér, gyere már! – szól rá Benny, amit kicsit viccesnek találok, hiszen Benny a fiatalabb.
A szőke végül lefordul a lábaimról, és a földről felkelve, szemeit dörzsölgetve indul el a többiekkel. Követem őket, hiszen nekem is menni kell készülni.
Hála Istennek a ruhám most nem tartalmaz sem szoknyát sem magas sarkút. Nem tudom, hogy miért nem, hiszen a döntés napjára általában kiöltözünk. Egy fehér nadrág, egy fekete ing és egy fekete topán van rajtam.
Nem gondolkozom rajta sokáig, mert megyek csináltatni a hajam és a sminkem. A hajamat besütik és felkötik egy magas lófarokba, az arcom pedig olyan, mint egy diszkó gömb – csillog, mint az állat.
Nem lehet elmondani, milyen ideges vagyok. És, ha én ideges vagyok, piszkálom a körmeimet. És, ha piszkálom a körmeimet, akkor azok rendszerint beszakadnak. És, ha a körmeim beszakadnak, akkor lerágom őket. Nem jó szokás, de ez van.
-          Te meg mit csinálsz? – néz rám döbbenten Zita, mire értetlenül nézek fel rá. – Ne rágd a körmödet, te lány! Istenem, most ezzel mit csináljunk?
Csak nézek rá, mert nem bízok a hangomban, félek, hogyha megszólalnék, az idegességtől vagy remegne, vagy olyan magas lenne, mint egy kisegéré, esetleg mindkettő egyszerre.
Zita végül fejcsóválva annyiban hagyja, és valamit motyog az bajsza alatt, miközben elhagyja a helyiséget.
A lányok keresésére indulok, de helyette Tóth Marciba és Ákosba botlom, velük beszélgetek egy keveset. Mindketten nagyon jó fejek, bár Marcinak szoktak nehézségei lenni a szöveg megtanulásával.


Végül Benny talál rám, hogy a lányok már mindenhol engem keresnek, és menjek az öltözőbe. Én csak morgok, hogy ők nem vártak meg engem és ők tűntek el, de Bence csak mosolyog, majd megy a dolgára.
Lilla elkezd arról dumálni, hogy nem tűnhetek el így, én meg csak fortyogok magamban a fejmosás alatt, mikor szólnak, hogy kezdés. Az izgalom újra eltölt, és Lilla is abbahagyja a dumálást.
A Fire With Fire-t adjuk elő, és mindegyikünknél van egy piros gömb. Aztán ezeket a gömböket egyesével belepakoljuk egy tálba. Nagyon király.
Fellép az Anima Sound System. Nem rossz, bár én nem ismerem őket, igazából tavaly hallottam róluk először a cometen.
A fél óra gyorsan eltelik, és kimegyünk, hogy megtudjuk, kik jutnak tovább, és kik mennek haza.
Alföldi Róbert és a lányok: Batánovics Lili, Eckert Anikó és Péterffy Lili.
Anikón látom, hogy most sokkal jobban izgul, mint múlthéten. Szegény, meg is értem.
Tóth Gabi és a fiúk: Csordás Ákos, Szabó Ádám és Tóth Marci.
Tóth Marciban nem bíznak annyira a mentorok, mert nem tanulja meg a szöveget. Amúgy jófej gyerek.
Szikora Róbert és a csapatok: a ByTheWay és a Music Generation.
Kimegyünk a színpadra, és beállunk egymás mellé. A lányokkal megfogjuk egymás kezét, és, mivel Zsófi van a szélén, ő megfogja Szikora Úr kezét. A fiúk átkarolják egymást.
Geszti Péter és a 25 év felettiek: Bozsek Márk, Danics Dóra és Krasznai Tünde.
Krasznai Tündének egyre laposabb az arca.
Elindul az egy perc.
A leteltével Lilu sorolni kezdi a neveket. Továbbjut Ecker Anikó, Danics Dóra, Krasznai Tünde, a ByTheWay, Csordás Ákos.
-          Aki meggyőzte a nézőket… és jövő héten is énekelhet az X-Faktorban…. az nem más… mint a Music Generation!
Lilla sikítva ugrik a nyakamba, miközben Kriszta és Zsófi is átölel. Szikora boldogan mosolyog – most egyetlen csapata sem párbajozik.
Leszaladunk, a fiúk már a lépcső alján várnak minket. Szorosan megölelem Ya Out, majd figyeljük, kik jutnak még tovább. Bozsek Márk. Batánovics Lili. Marad Szabó Ádám, Péterffy Lili és Tóth Marci.
Ádám jut tovább. Péterffy Lili és Marci párbajozik.
Kettő-kettő az állás a mentorok döntésénél. Jön a boríték. Lilu kibontja, majd felnéz. Ő már tudja, ki fog elmenni.
Tóth Marci.
Felmegyünk, és sorra megöleljük mindkettőjüket.

Már csak tízen maradtunk. 

2 megjegyzés:

  1. Juuj. <3 Nagyon tetszett az a filmnézős jelenet az elején. Az szerintem nagyon aranyos lett. hm. Oli. *-* nah igen rövidke rész lett deh nekem nagyon tetszett most is és hát.. Marciii. :'( :'( Várom a következő részt. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez azért rövidke rész, mert döntés, de majd igyekszem hosszabbakat írniˇˇ

      Törlés