2013. december 15., vasárnap

6. Baby

Sziasztok! Ma este finálé!:D 1799 ByTheWay, szavazzatok!:) 
A mai finálé miatt gondoltam, hogy hozok új részt, szóval tessék!:) Remélem tetszik, a véleményeket szívesen várom. 
Noémi xx


Baby
Szenvedélyek viharában. Ez a heti téma. Hogy erre Lilla mit ki nem talált…
Tudniillik, Lilluci imádja Justin Biebert. És tudniillik, én nagyon nem szeretem. De mivel Lilla választ ezen a héten, ezért Baby-t éneklünk... egy kis csavarral. Mivel a héten lesz Lilla anyukájának szülinapja, és ő imádja Diana Rosst, ezért egy Supremes számmal raktuk össze. Így már elviselhetőbb.
A ruha viszont, amit kiválasztottak nekünk már annál inkább elviselhetetlen.
Fehér ujjatlan ing és rózsaszín habos-babos szoknya. Masnival az elején. Hát remek.
Legalább magas sarkú nem lesz.
Mondhatni nem veszem valami komolyan a próbát… Mivel nem szeretem a dalt, ezt ki is fejezem, és minden bébit nyavalyogva énekelek, ami először még vicces, de a harmadik után Lilla nagyon mérges lesz.
-          Ez egy jó dal! Nem értem, mi bajod van vele! – fakad ki.
-          Nem szeretem, és kész.
-          Ajj, Lilla, múltkor te is leszóltad a Titanicot, mégsem akadtam ki rád. – véd meg Kriszta. – Nem szereti, és kész. Attól még jól fogja elénekelni, de még csak hétfő van. Most még had bolondozzunk rajta.
Lilla végül kicsit megsértődik, de békén hagy minket.
Hunyadi Lacival beéneklünk. Amúgy nagyon jó fej, én szeretek vele dolgozni. Ő meg imádja, hogy magas hangom van, és mindig felmegyünk a hegyekbe…
Papp Timi a koreográfusunk, és egy cuki kis táncot talált ki a legközelebbi adásra, ami tényleg nem nehéz, és a kis rucikba meg a dallal kész cukormáz lesz minden.
A héten sokat gyakorlunk, de azért van időnk pihenni is, sőt, felfedeztük, hogy elég komoly számú rajongóink vannak.
-          Ú, nevezzük el őket! – mondta Lilla, mikor kiderült, hogy van egy csoportjuk Facebookon, de nevük, mint pl. a Directionereknek még nincs.
Mivel a rajongóink (szám szerint 124) bevettek minket a csoportba, ezért tudtunk nekik üzenni.
„Drága rajongóink!:) Nagyon köszönjük az eddigi támogatásokat, nagyon jól esik nekünk a szeretetetek!:) Volna hozzátok a kérdésünk: a legtöbb fanbase-nek van egy neve (pl. Directionerek), és kíváncsiak lennénk, ti mit javasoltok a mi fanbase-ünk nevének. Lillának a generatorok jutott az eszébe, de ezt gyorsan elvetettük. Szóval, várjuk az ötleteket.:)
Kriszta, Lilla, Noncsi, Zsófi”
Kapásból szinte az összes tag kommentelt hozzá, mi meg csak mosolyogtunk.
Zitáék eldöntötték, hogy nekem műkörmöm lesz, így azt nem tudom lerágni. Egyszerű francia manikűrt kaptam, és nagyon fura, de talán tényleg ez a legjobb.
Az adás napja van. A rózsaszín kis szoknyámban nyomulok, miközben Zita a hajamat göndöríti. De nem a szokásos módon. Apró pici kunkorokat süt a hajamba, és olyan, mintha kb. afró hajam lenne, de tök jól néz ki.
Ugye múltkor panaszkodtam, hogy nagyon hátul vagyunk… Nem úgy gondoltam, hogy mi kezdjünk! Ugyanis beraktak minket elsőnek.
Megvan a félperces kiállás, majd, még mielőtt kezdenénk, odaszaladok Maykeehoz és Szikihez, mivel csak ők vannak a közelemben, és gyorsan megölelem őket. Ya Ou is a közelben van, de rá megsértődtem, mert kicikizte a kinézetemet.
-          A múlt héten szexik voltak, most pedig megmutatják, milyenek, amikor cukik. Jön a Music Generation! – konferál fel minket Szikora úr.
A kisfilm közben kimegyünk a fal elé, és várjuk a kezdést. A filmünkben most annyi van, hogy hogyan készültünk, és hogy Lilla anyukájának szülinapja alkalmából énekelünk.
Elkezdődik a zene, s amíg Kriszta énekel, addig mi táncolunk a táncosokkal. Fázik a lábam.
Lilla énekli a Where Did Our Love Go részt, amíg mi a lányokkal egy rögtönzött részt rakunk a műsorba, amit úgy kb. a műsor előtt 2 perccel beszéltünk meg. Szinte látom, ahogy Timi fogja a fejét.
A végén hatalmas tapsot kapunk. Szikora állva tapsol, a többi mentor mosolyog.
-          Így kell elkezdeni szerintem egy adást. – mondja Tóth Gabi. – Nekem nagyon tetszett, szépen énekeltetek, és látszott, hogy élveztétek. Igaz, hogy még mindig várok arra, hogy valami nagyobbat hozzatok, de ez is nagyon tetszett, jók voltatok, cukik voltatok, és rettentően vékonyak! – mondja nevetve. – És ezek a szoknyák…!
-          Abban egyet értek – kezdi Alföldi -, hogy mind a négyüknek olyan pipaszár lábai vannak… - neveti el magát. – Tény, hogy még mindig nem sikerült megugrani az a lécet, de ennek ellenére most is jók voltak. Ne higgyék azt, hogy nem voltak jók, mert azok voltak, de mi azt szeretnénk, ha hétről hétre egyre jobbak lennének, és nem csak tartanák a szintet, hanem emelnék is!
-          Cuki volt, édes volt, eladható volt. – mondja Geszti. – Hangilag ott volt. Performaszilag is ott volt. De nekem hiányzott belőle valami, valami kis plusz, amitől nem csak cuki, de pimasz is lesz. Ennek ellenére jó volt, és Lilla, boldog születésnapot kívánok édesanyádnak! – mosolyog Geszti Péter.
-          Lányok, ti mindent megtettetek, amit beszéltünk, eddig próbákon sem volt ilyen jó, szerintem belőletek az izgalom hozza ki ezt a mérhetetlen profizmust, én adásról adásra büszkébb vagyok rátok, és nagyon boldog vagyok, hogy idén a csapatokat kaphattam, mert mindegyik nagyszerű! – tapsol Szikora, miközben Lilu feljön a színpadra.
-          Lányok, abban minden mentor egyet értett, hogy ez egy nagyon cuki produkció volt. És ezek a szoknyák, hát, én is egyet értek. – nevet. Szóval te is kineveted a ruhámat? Rohadj meg, Lilu. – Lilla, édesanyád otthon követi a műsort, vagy esetleg itt van ma este? – Lilla arca elé tolja a mikrofont.
-          Sajnos nem tudott eljönni, holnap viszont itt lesz, és már nagyon várom, és nagyon szeretlek anyu! – mosolyog a kamerába, mire mindenki mosolyogni kezd.
Lemegyünk a színpadról, utánunk Ecker Anikó jön.
Ya Ou hivatalosan is bocsánatot kér, amiért kicikizte ruhámat, mert nagyon tetszett neki az előadásunk. Hivatalosan is megbocsájtok neki.
Anikó után Ákos jön, majd Péterffy Lili. Lili megkérte Danit és Botit, hogy gitározzanak neki. Aranyos a produkció.
Bozsek Márk és Batánovics Lili is jók, bár Lili inkább csak elénekelte a dalt, és nem rakott bele sok érzelmet.
Szabó Ádám jön, majd Danics Dóra. Dóri irtó cuki, jól áll neki ez a szám.
Dóri száma közben a fiúk készülődni kezdenek.
-          A kilences áldott szám, az a kódunk! Abból bajotok nem lehet, ha kilencedikként léptek fel! – mondja nekik Kriszta, mire Benny és Sziki elnevetik magukat.
-          Úgy legyen, legyünk megáldva! – mondja Oli.
Mind a négyen odamegyünk hozzájuk, és „megáldjuk őket”. Majd ölelés, és mennek is.
Afrikáról énekelnek, nem ismerem a dalt, de nyilvánvalóan Szikora úr választotta nekik. Még szerencse, hogy mi leszögeztük, hogy mi választunk dalt.
A nap utolsó fellépője Krasznai Tünde. Egy ideig felismerhetetlen számomra a dal, majd mikor felismerem, hallom, milyen hamisan énekel. Csak essen ki végre!
Mielőtt még bármi véget érne, fellép a Bermuda is, és végre rájövök, ki énekli azt az idegesítő számot. A srác sem valami szép… London, Tokyo, Párizs, Milánó…

Az After X-ben még mindig téma a ruhánk. Persze, ne is arról beszéljünk, milyen jók voltunk, ne, a ruhánkról kell beszélni… 

2 megjegyzés:

  1. Noémi! Ezt a részt is nagyon imádtam és a mentorok kritikái úgymond nagyon jól vannak mindig megírva, tényleg ilyen dolgokat mondanának. SŐT Geszti Úr mondandóját mikor olvastam az ő hangja, hanghordozása hallatszott a fejemben.:D Én viszont szeretem Justin-t.:P Nah de mindegy is nagyon tetszett és nagyon jól írsz leányzó. <3

    VálaszTörlés